Asystentka biura i administracji

Miejsce pracy

Warszawa

Tryb pracy

Stacjonarny

Doświadczenie

1 rok

Zatrudnienie

UoP/ B2B

Dziękujemy za przesłanie
wiadomości

Nasz zespół postara się odpowiedzieć tak szybko
jak to możliwe.

Aplikuj na stanowisko Asystentka biura i administracji

Załącz CV

Zaznacz wszystkie

Oświadczam, że zapoznałem/-am się z polityka prywatności.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ramach przyszłych rekrutacji prowadzonych przez BLD Homes Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Masz prawo do wycofania wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie wpływać na zgodność przetwarzania, które zostało dokonane przed jej wycofaniem. Administratorem Twoich danych osobowych w związku z przesłanym formularzem jest BLDHomes Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Chmielna 19, 00-021 Warszawa. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na potrzeby prowadzenia przyszłych rekrutacji na podstawie Twojej zgody wyrażonej powyżej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych udostępniliśmy w polityka prywatności.

Twoje zadania na tym stanowisku

  • Zarządzanie pracą biura i procesami administracyjnymi,
  • Nadzór i koordynacja zespołu administracyjnego,
  • Obsługa dokumentacji i archiwizacja,
  • Organizacja kalendarza zarządu, spotkań i podróży służbowych,
  • Zamówienia i zarządzanie zaopatrzeniem biura,
  • Budżetowanie i kontrola kosztów operacyjnych,
  • Współpraca z dostawcami i kontrahentami,
  • Zapewnienie przestrzegania procedur i polityk firmowych,
  • Wsparcie działu HR,
  • Przygotowywanie rozliczeń i raportów,
  • Organizacja wydarzeń firmowych,
  • Monitorowanie inwestycji i zakupów kapitałowych,
  • Wdrażanie usprawnień procesów biurowych,
  • Obsługa recepcji i gości,
  • Obsługa telefoniczna i e-mailowa,
  • Przygotowywanie korespondencji i materiałów biurowych,
  • Koordynacja drobnych prac porządkowych,
  • Drobne prace administracyjne na zlecenie kierownictwa

Na co możesz liczyć z naszej strony

  • Prywatna opieka medyczna,
  • Karta Multisport,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie,
  • Przyjazny kameralny zespół i dobra firmowa atmosfera,
  • Możliwość rozwoju - zależy nam na twoim rozwoju zawodowym,
  • Dynamiczne środowisko - praca z energicznym i wspierającym zespołem w różnych działach,
  • Różnorodność zadań - każdy dzień będzie inny od obowiązków administracyjnych po wsparcie zespołu w nietypowych zadaniach,
  • Lokalizacja biura w centrum

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku albo po studiach kierunkowych,
  • Język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • Dobra umiejętność planowania, organizowania oraz kontroli pracy podwykonawców,
  • Pozytywne nastawienie

Dziękujemy za przesłanie
wiadomości

Nasz zespół postara się odpowiedzieć tak szybko
jak to możliwe.

Aplikuj na stanowisko Asystentka biura i administracji

Załącz CV

Zaznacz wszystkie

Oświadczam, że zapoznałem/-am się z polityka prywatności.

Chcę otrzymywać inne informacje marketingowe od BLD Homes Sp. z o.o. w formie elektronicznej za pośrednictwem wiadomości mailowych.

Chcę otrzymywać inne informacje marketingowe od BLD Homes Sp. z o.o. w formie elektronicznej za pośrednictwem wiadomości SMS/MMS.

Aplikuj

Strona główna

Kariera BLD

Asystentka biura i administracji

BLD Homes Sp. z o.o.

ul. Chmielna 19

00-021, Warszawa

+48 537 964 849
PZFD Logo

Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie – XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001029264

NIP:

5252950790

REGON:

524943351

Kapitał zakładowy:

4 100 000 zł

Polityka prywatności

© 2025 BLD Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone